tirsdag den 27. april 2010

Hvem stjal tiden?

Der er simpelthen sket så meget siden påske! Tiden er bare fløjet af sted og det er ikke blevet til et eneste indlæg herinde siden da – det er da slet ikke ok, når man tager alle de ting jeg har lavet/været til osv. i betragtning. Så nu må det være tid til en update!

Da vores venners lille prinsesse blev to år forleden, kunne jeg desværre ikke være med til at fejre hende, men Kent tog ind med en kasse fuld af hæklerier, alt fra vaffelis til gulerødder – og efter sigende faldt det i god jord. På fredag er der så endnu en 2 års fødselsdag, Mads som ikke kan sige Louise men kalder mig ”Ushi” skal også ha’ en hjemmelavet gave, så jeg hækler på livet løs. Kaffepauser, frokostpauser og igen om aftenen – jeg håber han bliver glad for resultatet.

Kjolerne og krøllerne er også rigtig blevet luftet i april. Min veninde fra gymnasiet fyldte 25, og holdt en fantastisk tøse-fest, forstil dig lyden fra en hønsegård, smagen af chokolademousse, snurren i hovedet efter ølstaffet og effekten af masser af champagne! Det var en helt igennem perfekt aften! Hun blev fejret med maner og fik både stødt kanel, kanelstænger og kanelkage!

Og d. 25.4.10 blev min dejlige lille fætter Otto så døbt i det smukkeste solskin, i den koldeste kirke, med en helt fantastisk udsigt! Men altså selvfølgelig ville de ikke kalde ham Otto, selvom jeg smed min stemme på det, så i stedet skal han nu lystre navnet Magnus – som da også er et rigtig fint navn – men han vil altså altid blive ved med at være min fætter Otto!

Udover det har jeg også et hængeparti med en gave til Barbara – jeg ville lave noget helt særligt, men det har drillet mig helt gevaldigt, så nu har jeg lagt det på hylden og overvejer hvad jeg i stedet kan glæde hende med..


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar