tirsdag den 30. marts 2010

gaver fra Barbara

Idag lå der en pakke fra Barabara med bloggen http://kaerlighilsenb.blogspot.com/ fordi jeg havde meldt mig til hendes gaveleg. Og jeg blev helt vildt glad, fik to dejlige ting!


Her kan i se hvad der var i gaverne. En dejlig duftepose som er lagt i en skuffe så der altid dufter godt og en fed keyhanger - den er allerede monteret i nøglebundet! Ihh jeg er bare vildt glad for gaverne! Men nu skal jeg jo viderføre gavelegen, så jeg håber der er nogle som vil være med?

Tak for gaverne Barbara :)

2 kommentarer:

  1. Hej Louise,
    Glad for at du ku li gaverne ;-)

    God aften og kram fra Barbara

    SvarSlet
  2. Hej igen Loiuse,

    Jeg har ændret lidt i reglerne i min gavevandringsleg - sådan at man istedet for at finde 3 nye at sende til (Det lader til at være svært for mange), så sender man istedet en gave retur til den man har fået fra. Se evt. nærmere i mit sidste indlæg :-)

    Knus fra Barbara

    SvarSlet