mandag den 15. marts 2010

mig og min symaskine.

Jeg har en gammel symaskine som jeg holder meget af. Vores kontor er blevet til mit syværelse, og jeg kan bruge mange mange timer deroppe.

Og hvad syr jeg så, jeg er ikke så god til at sy endnu, men i februar var jeg så heldig at få en dejlig lille fætter, og jeg syede derfor både ammepude og sengerand/formindsker til den lille gut. Han er noget af det dejligste - selvom han skriger en del om aftenen..

Mig og min lille fætter... indtil videre skal han hedde Rasmus, men jeg kalder ham bare Otto..

Jeg har ikke noget billede af sengeformindskeren, men det kan være jeg kan tage et næste gang jeg skal ud og besøge fætter Otto. Derudover syr jeg mest små ting og sager, poser til alverdens ting, suttekæder, legetøj og andet i den stil.

//Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar