onsdag den 24. marts 2010

Touch l…

Rigtig smart i en fart købte jeg en touchmobil. Drømmen var en iPhone, men jeg er simpelthen for nærig til at give SÅ mange penge for en ny mobil, så jeg sprang straks på da Telmore havde en LG til 99,- - så ku’ jeg jo lige prøve om det var noget for mig. Med til historien hører, at jeg i mange år har sværget til SonyEricsson, så hvorfor søren jeg lod mig lokke af det gode tilbud, ved jeg ikke! Men hjem kom telefonen og der gik ikke mange øjeblikke før jeg følte mig forfærdeligt klunte-duntet, jeg tog endda mig selv i, at være misundelig på Kents nye hårdføre Nokia – så er den altså helt helt gal! Men ok, LG kombineret med touch skulle ha’ en fair chance, og det er så grunden til jeg i øjeblikket ikke sender andet end meget korte sms’er – oftest med manglende, halve eller uforståelige ord – undskyld! Men jeg kan bare ikke vende mig til at afsætte en hel eftermiddag til at sende en sms. Jeg plejer jo at ku’ klare det samtidig med at jeg kører bil (ja – jeg ved godt det er dumt, men det gør jeg altså), shopper, spiser, ser tv eller andet. Men næh nej – ikke med touch. Det kræver min fulde opmærksomhed at ramme knapperne som ikke er der, så smsforbruget er sat ned og folk må undres. Jeg er ikke sur – min nye telefon er bare en nød til at lave smileys, og nej, jeg er heller ikke ligeglad, jeg skal bare lige planlægge det, når jeg skal sende en sms.

//Touch-tossen aka Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar